beantwoord

OV kaart koppelen

• 28 maart 2016
  • 3 reacties
  • 379 Bekeken

Ik wil via de OV site mijn kaart koppelen zodat ik mijn reisgeschiedenis kan zien ivm werk. Ik heb dit al ruim 2 weken geleden geprobeerd en heb nog steeds geen activatie code gekregen... Wat moet ik nu doen??
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 12 april 2016, 18:01

Ik begrijp hieruit dat het al is gelukt?

Algemeen antwoord op deze situatie

Dit komt vaker voor. Voornamelijk is het zo dat er dan nog een ander e-mailadres bij ons in het systeem bekend is bijvoorbeeld. Wij kunnen dit als Klantenservice nakijken en het e-mailadres wijzigen en/of ander account verwijderen. Daarna is het vaak weer mogelijk om een account aan te maken.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS serviceforum elinepet. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum Mijn NS.

Spijtig om te lezen dat je hier nu al geruime tijd mee bezig bent. Ik denk dat het verstandig is dat wij even met je mee gaan kijken naar je account. Je kan hiervoor het snelste contact met ons opnemen via het telefoonnummer 030 - 751 51 55, Twitter of Facebook, maar je mag mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Mocht je besluiten om het toch bij het forum te houden dan ontvang ik graag je NAW-gegevens, e-mailadres en je kaartnummer in een privébericht.
Is het al gelukt? Anders mag je mij nog steeds een privébericht sturen.
Ik begrijp hieruit dat het al is gelukt?

Algemeen antwoord op deze situatie

Dit komt vaker voor. Voornamelijk is het zo dat er dan nog een ander e-mailadres bij ons in het systeem bekend is bijvoorbeeld. Wij kunnen dit als Klantenservice nakijken en het e-mailadres wijzigen en/of ander account verwijderen. Daarna is het vaak weer mogelijk om een account aan te maken.

Reageer