beantwoord

Overzicht op Mijn-NS niet up to date

  • 14 januari 2015
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Sinds maandag 12-1 een nieuw traject abonnement ingegaan, maar deze is nog niet verwerkt in het overzicht en staat ook nog niet bij de facturen. Kan dit kloppen? Meestal is dit snel up to date.
icon

Beste antwoord door Marjan NS 14 januari 2015, 13:55

Hallo Jeroen_peters, Het duurt vijf werkdagen voordat je de factuur terug ziet in het Mijn NS account. De factuur komt dan te staan in het Mijn NS account van de rekeninghouder van het abonnement. Het klopt dus dat je de factuur nu nog niet terug ziet. Groet, Marjan
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Marjan,
Dank voor je snelle antwoord. Prima, dan wacht ik het af.
Hallo Jeroen_peters, Het duurt vijf werkdagen voordat je de factuur terug ziet in het Mijn NS account. De factuur komt dan te staan in het Mijn NS account van de rekeninghouder van het abonnement. Het klopt dus dat je de factuur nu nog niet terug ziet. Groet, Marjan

Reageer