beantwoord

Overzicht reistransacties.

• 4 November 2016
  • 5 reacties
  • 228 Bekeken

Bij het opvragen van mijn reistransacties op opgegeven data hoefde ik alleen het begin en eindstation in te vullen en kreeg daarbij ook gelijk mijn retourreis te zien.
Nu krijg ik als dit invul alleen mijn heen reis te zien. Moet ik nu mijn retourreis apart opgaan vragen? Slechte service.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 November 2016, 17:05

Hallo Juliette1964 en welkom op oNS Serviceforum,

Bij het zoeken van de reistransacties in MijnNS kan je een datum invullen 'van en tot' en zodoende krijg je een overzicht van al je reizen met NS over de desbetreffende periode. Maar misschien begrijp ik je vraag niet helemaal.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Juliette1964 en welkom op oNS Serviceforum,

Bij het zoeken van de reistransacties in MijnNS kan je een datum invullen 'van en tot' en zodoende krijg je een overzicht van al je reizen met NS over de desbetreffende periode. Maar misschien begrijp ik je vraag niet helemaal.
Ik krijg in het overzicht alleen mijn heenreis te zien en niet mijn terugreis en dat was voorheen wel dus nu moet ik 2x een overzicht opvragen een van de heenreis en een van de terugreis. Ik weet ook wel dat ik de data in moet vullen maar daar gaat het niet om. Voorheen stond op het overzicht zowel de heen als terugreis terwijl je bij begin en eindstation alleen je heen station en terug station opgaf. Dus Leiden-Schiphol vice versa geeft hij nu niet meer aan.
Ik krijg nu per datum alleen de heenreis vermeld terwijl hij normaal ook per datum de terugreis vermelde. Nu moet ik eerst Leiden-Schiphol aanvragen en vervolgens opnieuw aanvragen Schiphol-Leiden.
Ah, zo bedoel je. Wanneer werd dit nog wel zo aangegeven?
Juliette, werkt het inmiddels weer? En zo niet, tot wanneer ging dit nog goed?

Reageer