Pdf reishistorie opent niet, csv-bestand is leeg

• 26 maart 2019
  • 7 reacties
  • 212 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Beste,

ik wilde net mijn reishistorie downloaden om een reis in october te declareren.
De reishistorie is er, dus de kaart is gekoppeld etc. Ik kan de declaratie/overzichten ook downloaden.
Als ik de declaratie/overzicht als pdf wil openen, meldt adobe dat het het bestand niet kan openen omdat het bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het bestand is beschadigd.
Als ik de declaratie/overzicht als csv-bestand wil openen, is het bestand helemaal leeg.
Het maakt ook niet uit of ik declaratie of transacties selecteer voor de overzicht.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groeten,
Inka

7 reacties

Goedemorgen IE91 en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat je deze fouten krijgt bij het openen van de PDF en CSV bestanden. Ik heb het zelf zojuist even bij mijn eigen account getest en voor mij werkt het probleemloos. Mag ik vragen met welke browser en op wat voor een apparaat je dit probeert? Heb je het ook al via een andere browser geprobeerd? Ik heb het idee dat er daar namelijk iets mis gaat.
Hoi Stijn,
dankjewel voor je reactie!
Ik heb het op mijn laptop (Asus) en op mijn computer op werk geprobeerd. Normaliter gebruik ik Chrome, net heb ik het ook met Internet Explorer geprobeerd. Helasa komen er nog steeds dezelfde foutmeldingen.
Hm, dit zou dan dus eerder wijzen naar een probleem met jouw specifieke Mijn NS account. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres? Dan kijk ik even mee.
Update: Ik heb een privébericht ontvangen en ben momenteel met IE91 in gesprek om het probleem op te lossen.
Update: Ik heb IE91 een voorstel gedaan om het probleem verder te onderzoeken en wacht momenteel op een reactie.
Update: Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. @IE91 heb je nog hulp nodig?
Beste Stijn,
dankjewel voor je hulp.
Ik heb het wat dagen later nog eens geprobeerd en het is gelukt.

Reageer