beantwoord

perongelijk 2x een eticket gekocht op 18-01-2021

• 18 januari 2021
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Beste NS,

Vandaag (18-01-21) moest ik haasten voor de trein. Ik kocht van tevoren via de app een eticket van 11 euro (retourtje Arnhem Zuid > Dieren). Maar omdat ik een foutmelding kreeg en geen mail heb ontvangen met daarin een eticket, heb ik de eticket nogmaals aangeschaft. Tot mijn verbazing stond mijn eticket wel in de app. Ik baal hier enorm van want nu heb ik een bedrag van 22 euro betaald wat eigelijk 11 euro zou moeten zijn. Zouden jullie hierna willen kijken en indien mogelijk graag mijn 11 euro retoureren? Er is betaald met rekeningnummer: NL**ABNA********13.

Hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Lam Nguyen

icon

Beste antwoord door Laura NS 18 januari 2021, 09:27

Hoi Lam Nguyen, welkom op onze NS Community. 

Vervelend dat er nu een dubbel ticket is! Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan naar de tickets kijken, zien dat het een dubbel ticket is en dan eventueel overgaan op restitutie.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Lam Nguyen, welkom op onze NS Community. 

Vervelend dat er nu een dubbel ticket is! Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan naar de tickets kijken, zien dat het een dubbel ticket is en dan eventueel overgaan op restitutie.

Reageer