beantwoord

Persoonlijke reishistorie niet meer zichtbaar

  • 14 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Bij mijn weten heb ik mijn ov chipkaart gekoppeld aan mijn ns account, maar is nu opeens mijn reishistorie niet meer zichtbaar. Hoe kan dat? Ook de mogelijkheid om een ov-kaart te koppelen aan mijn account ontbreekt in het menu.
Wat zou hiervan de reden kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Laura NS 14 oktober 2019, 13:29

Hoi yebosarah en welkom op onze NS Community!

Wat vervelend dat dit mis is gegaan. Had je eerder al een andere kaart gekoppeld staan? Een anonieme misschien? Soms helpt het om die te verwijderen. Kun je dat proberen?
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi yebosarah en welkom op onze NS Community!

Wat vervelend dat dit mis is gegaan. Had je eerder al een andere kaart gekoppeld staan? Een anonieme misschien? Soms helpt het om die te verwijderen. Kun je dat proberen?

Reageer