beantwoord

phising?

  • 18 September 2021
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Vandaag heb ik een mail gekregen van noreply.ns@ns.nl met daarin een factuur van maar liefst €0,00. Dat is ook niet het probleem want in de mail staat dat je het factuur in mijn facturen kunt zien. Er stond een link naar dat gedeelte maar ik vertrouw mails inmiddels niet echt meer. Dus heb ik het via de website zelf gedaan, daar stond geen factuur in. Ik vind het een beetje vreemd.

icon

Beste antwoord door Macklobell 18 September 2021, 11:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Dit is gewoon een reguliere mail van NS en geen phishing. Zijn al meer topics over.

Oke bedankt! Ik ben net nieuw hier

Reputatie 7
Badge +3

hAls je NS Flex hebt krijg je iedere maand een factuur, ook als je het gratis NS Flex basis (zonder abonnement) hebt en die maand geen reiskosten hebt gemaakt. De factuur is dan €0. Die €0 moet echter wel te zien zijn in je MijnNS onder facturen. 

Reageer