beantwoord

Poortjes gaan open bij uitchecken maar geregistreerd

• 23 maart 2020
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Ik ging met de trein van Amersfoort Vathorst naar Amersfoort Centraal. Bij Vathorst ben ik netjes ingecheckt en staat ook geregisterd op mijn OV-Chipkaart. Toen ik aankwam op Centraal en ik netjes wou uitchecken scande hij mijn OV. Vervolgens gaan de poortjes open. Toen ik thuis aankwam kreeg ik een bericht op mijn telefoon dat ik niet was uitgecheckt. Dus ik wou graag weten hoe dit is gekomen. Toen ik ging proberen om het via uitcheck gemist iets te regelen staat er dat ik geen reizen kon selecteren. Dus wat kan ik nu het beste doen?

Met vriendelijke groet,
Djay Mulder

icon

Beste antwoord door MoDe 23 maart 2020, 20:36

Je hebt waarschijnlijk bij een poortje van een andere vervoerder uitgecheckt. Wacht tot morgen, dan zal de reis er wel op staan. Het kan zijn dat je contact op moet nemen met de andere vervoerder om geld terug te vragen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt waarschijnlijk bij een poortje van een andere vervoerder uitgecheckt. Wacht tot morgen, dan zal de reis er wel op staan. Het kan zijn dat je contact op moet nemen met de andere vervoerder om geld terug te vragen.

Hallo Djay Mulder en welkom bij de NS Community,

Bedankt voor het antwoord, MoDe. Contactgegevens van onze klantenservice kan je hier vinden.

Hoi,

Nog een update, ik heb effe gewacht en er staat nogsteeds dat ik niet ben in of uitgecheckt. Als ik naar uitchecken gemist ga staat er nogsteeds niet.

Badge +3

Kijk anders in de reishistorie van OV-chipkaart, want bij klassieke abonnementen kan je in Mijn NS de reizen bij andere vervoerders niet inzien.

Ik vermoed dat je door een Connexxion poortje naar buiten bent gegaan. Alles kan je na enkele dagen zelf corrigeren via www.uitcheckgemist.nl (of voor de reis met NS via Mijn NS).

Reageer