Skip to main content
Antwoord

probleem

  • January 26, 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Het lukt moeilijk contact te krijgen. Mijn reisgeschiedenis is niet zichtbaar op mijn ns.

Ik zie wel dat mijn nieuwe kaart een ander nummer heeft. Ik reisde dinsdag 23 januari met de trein en de terugreis had ik veel vertraging. Op het station in Middelburg hebben we bijna een uur gewacht op een nat perron, de overkapping is zo dat het perron nat was , afgezien van de wind. Man verkouden.

Wat kan ik doen om vergoeding te krijgen voor de vertaging

 

Beste antwoord door MoDe

Je kunt jouw nieuwe kaart toevoegen aan MijnNS.

Een claim voor geld-terug-bij-vertraging kun je via het online formulier doen.

https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html

 

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 26, 2024

Je kunt jouw nieuwe kaart toevoegen aan MijnNS.

Een claim voor geld-terug-bij-vertraging kun je via het online formulier doen.

https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html