beantwoord

Probleem met inloggen op Mijn NS

• 26 mei 2021
  • 6 reacties
  • 171 Bekeken

Gisteren kon ik nog inloggen, vandaag krijg ik de volgende melding: an error occurred while processing your request. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 26 mei 2021, 16:05

Dan ben ik bang dat het vandaag niet meer gaat lukken. Als je je abonnement wil aanpassen, of inhoudelijke informatie m.b.t. je lopende zaken wil kan je daarvoor terecht bij de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155.

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag Erika Zuur. Welkom bij de NS Community.

Er zit een hardnekkige verstoring in de Mijn NS-systemen waardoor je zo nu en dan de bovenstaande foutmelding kan krijgen. Je zou het kunnen proberen via een andere browser, soms wil dat wel eens werken. Ook kan het helpen om je cookies te verwijderen. Het kan ook een geval van de aanhouder wint zijn. Er wordt aan gewerkt. Excuses voor het ongemak.

Zelfde mededeling al bijna twee uur....an error...et etc.

Dan ben ik bang dat het vandaag niet meer gaat lukken. Als je je abonnement wil aanpassen, of inhoudelijke informatie m.b.t. je lopende zaken wil kan je daarvoor terecht bij de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155.

Ik heb het zelfde probleem, goed om te zien dat het probleem dus niet aan mijn kant ligt.

Dit is al weken aan de gang, zowel via de app als via de website is inloggen vaak onmogelijk.

“Zo nu en dan" is het understatement van het jaar.

Het is gewoon een bende bij de NS op IT gebied. Constant storingen. Klantenservice weet ook niet wat ze moeten doen. We moeten dit gewoon accepteren. 

Reageer