beantwoord

probleem opnieuw aanvragen weekend vrij

• 10 August 2021
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo ik heb 2 maanden geleden een dal voordeel abbonement besteld voor mijn zoon, nu wilde ik graag zijn abbonement aanpassen naar weekend vrij 1e klas, dit heb ik gedaan maar vervolgens besefte ik dat hij er nog geen gebruik van kon maken, dus heb ik via de klantenservice het abbonement opgezegd en zou ik na een paar dagen een nieuw abbonement halen. Toen ik all mijn en zijn gegevens had ingevuld. Kreeg ik een foutmelding, deze kreeg ik herhaaldelijk.    

“Je bent niet de persoon die betaalt voor dit contract. Neem contact op met de persoon die betaalt voor het contract om deze te wijzigen. (WS-0028) “

Dus heb ik weer een uur in de chat gezeten met een medewerker of hij misschien het voor mij zou kunnen aanpassen, kreeg ik te horen dat hij niks voor me kon doen en dat ik in mijn ns de persoon  die het contract betaalt moest wijzigen. Er staat in mijn ns geen optie om zoiets te doen, ook niet in die van mijn zoon. Maar voor zo ver ik weet ben ik diegene die betaalt

icon

Beste antwoord door Denice NS 17 August 2021, 12:48

Ik heb tot op heden nog niks vernomen dus ik hoop natuurlijk dat het is opgelost. Zo niet, laat het dan even weten in dit topicTreinreiziger28362. Vandaag en aankomende donderdag ben ik nog aanwezig. Daarna ben ik 3 weken niet aanwezig.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u al in Mijn NS onder uw account gekeken? Daar is een optie om het aan te vragen voor uw kind. U kunt het oude abonnement eventueel door Klantenservice laten beëindigen als het lastig is.

Heeft u al in Mijn NS onder uw account gekeken? Daar is een optie om het aan te vragen voor uw kind. U kunt het oude abonnement eventueel door Klantenservice laten beëindigen als het lastig is.

Ja ik heb ook daar all gekeken, tijdens het bestellen heb ik ook ik bestel voor mijn kind alleen dan krijg de dezelfde foutmelding als waneer ik dit niet aanvinkte. Mijn oude abbonement had ik all eerder laten beëindigen via de klantenservice, op mijn kaart staat nu namenlijk gewoon weer reizen op saldo vol tarief dus ik heb op dit moment helemaal geen abbonement.

Reputatie 7
Badge +3

Ja ik heb ook daar all gekeken, tijdens het bestellen heb ik ook ik bestel voor mijn kind alleen dan krijg de dezelfde foutmelding als waneer ik dit niet aanvinkte. Mijn oude abbonement had ik all eerder laten beëindigen via de klantenservice, op mijn kaart staat nu namenlijk gewoon weer reizen op saldo vol tarief dus ik heb op dit moment helemaal geen abbonement.

Hebben jij en jouw zoon de opgezegde abonnementen bij een automaat van de kaarten gehaald? Misschien staat dat in de weg?

Welkom bij de Community, Treinreiziger28362.

Ik heb zo'n vermoeden dat het het Mijn NS-account misschien niet helemaal goed geregistreerd staat. Als je wilt mag je mij wel een privébericht sturen met daarin jouw NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Dan ga ik het één en ander uitzoeken.

Ik heb tot op heden nog niks vernomen dus ik hoop natuurlijk dat het is opgelost. Zo niet, laat het dan even weten in dit topicTreinreiziger28362. Vandaag en aankomende donderdag ben ik nog aanwezig. Daarna ben ik 3 weken niet aanwezig.

Reputatie 7
Badge +4

@Denice NS: Prettige vakantie!

Reageer