beantwoord

Problemen m.b.t. activatie MijnNS

• 5 september 2015
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Beste forumleden/NS,

Ik heb recent een MijnNS account aangemaakt, waarna ik een activatie e-mail ontvangen heb. Na op de bijgesloten link geklikt te hebben, word ik netjes doorverwezen naar de NS website, waar mij medegedeeld wordt dat mijn account geactiveerd is. Het probleem is dat wanneer ik hierna probeer in te loggen, ik een foutmelding krijg over dat mijn MijnNS account vooralsnog niet geactiveerd is.

Dus, hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Brian NS 15 september 2015, 16:42

Beste Extarion,

Ik heb het Mijn NS account inmiddels verwijderd. Je kunt nu weer de stappen doorlopen om een nieuw account aan te vragen. Je zou daarna niet meer die foutmelding moeten krijgen.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Extarion,

Dat is vreemd. Kan het zijn dat je ooit eerder een Mijn NS account hebt gehad op een ander emailadres? Ik zou het in ieder geval graag even uitzoeken wat de reden van dit probleem is. Je kunt mij een privebericht sturen met NAW-gegevens en emailadres, dan ga ik het voor je uitzoeken. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken, en vervolgens 'stuur bericht'
Beste Extarion,

Ik heb het Mijn NS account inmiddels verwijderd. Je kunt nu weer de stappen doorlopen om een nieuw account aan te vragen. Je zou daarna niet meer die foutmelding moeten krijgen.

Reageer