beantwoord

problemen met de NS App

  • 3 januari 2020
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

  • Intercity
  • 8 reacties

Bij het invullen van mijn geboortedatum krijg ik alleen een venster waar bladeren niet mogelijk is.

icon

Beste antwoord door Robert B 3 januari 2020, 20:07

Schijnt een bekend probleem te zijn in Chrome.

Google en de app ontwikkelaars zijn op de hoogte.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Jcy, welkom bij de NS Community. 

Dat moet je me even toelichten? Waar is het? Heb je wellicht een screenshot?

Reputatie 7
Badge +3

Waarbij moet je jouw geboortedatum invullen?

Sommige functies werken beter op de webpagina van NS dan in de app. Heb je al geprobeerd hetzelfde te doen op www.ns.nl ?

Badge +3

Schijnt een bekend probleem te zijn in Chrome.

Google en de app ontwikkelaars zijn op de hoogte.

Zoals Robert B al aangeeft zijn er problemen binnen de NS App. We werken hard aan een oplossing. 

Reageer