beantwoord

Problemen met Inloggen MijnNS

• 1 april 2019
  • 11 reacties
  • 319 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al de hele dag in te loggen op MijnNs. In eerste instantie nieuw wachtwoord aangevraagd, tot drie keer toe. Mail niet ontvangen. Ook via klantenservice aangevraagd, mail ook niet ontvangen. Ook niet in spam-folder.

Ook geprobeerd een nieuw account aan te maken met een tweede email adres. Verificatiemail ook niet ontvangen. Erg vervelend... wil graag inloggen en mijn NS flex koppelen.

AANVULLING; inmiddels heb ik een account via een ander emailadres. Krijg ik een melding dat mijn OV kaart niet bestaat?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 mei 2019, 18:47

Update: Ik heb na 3.5 week nog steeds geen verdere reactie gekregen van DyanthaTalisa dus ik ga er bij deze van uit dat er geen verdere hulp meer nodig is.Mocht dat wel het geval zijn, dan kan er opnieuw contact op genomen worden.

Voor de meelezers: Problemen met Mijn NS kunnen verschillende oorzaken hebben, waardoor het lastig is om zonder onderzoek te zeggen wat er aan de hand is. Het is altijd verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat dit onderzocht kan worden en we het kunnen oplossen. Voor Mijn NS problemen bij voorkeur via Social Media.
Bekijk origineel

11 reacties

Goedenavond CyantaTalisa en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met je Mijn NS account! Ik begrijp dat mijn collega's je tot dusver niet hebben kunnen helpen? Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en beide e-mail adressen? Dan kijk ik even mee!
Idem zelfde probleem,
ik had eerder account, ww vergeten en nieuw wachtwoord aangemaakt.

er staat geen link in de mail die NS stuurt en kan account niet activeren (wat niet hoeft lijkt mij want ik heb m al een keer geactiveerd...nu alleen ww gewijzigd???)

al zeker een dag aan het proberen...
Stuur mijn collega's maar even een bericht via (bijv.) Facebook of Twitter, zij lossen dit soort problemen graag voor je op willemA. Ik denk namelijk dat je ooit wél een activatiemail hebt ontvangen, maar dat je deze niet hebt gebruikt en deze inmiddels is verlopen. Ik heb dit afgelopen jaren geregeld voorbij zien komen en het is heel makkelijk op te lossen. :)

Laat je mij even weten hoe het is opgelost?
Helaas heb ik geen Twitter en ook geen Facebook. ..
Ik kreeg activatie link net binnen en is het nu wel gelukt...
Update: Ik heb nog geen privébericht ontvangen. @DyanthaTalisa heb je nog steeds hulp nodig?
Update: Ik heb een privébericht ontvangen, maar wacht nog op de gevraagde gegevens.
Update: Ik heb de gevraagde gegevens nog niet ontvangen. @DyanthaTalisa heb je nog steeds hulp nodig?
Ook hier wordt wel geholpen alsof dit een klantenservice is, blijkbaar kunnen andere mensen behalve Emma dat wel
Als je een privébericht via Facebook stuurt dan krijg je sowieso binnen een paar uur antwoord, altijd_Onduidelijk.
Update: Ik heb na 3.5 week nog steeds geen verdere reactie gekregen van DyanthaTalisa dus ik ga er bij deze van uit dat er geen verdere hulp meer nodig is.Mocht dat wel het geval zijn, dan kan er opnieuw contact op genomen worden.

Voor de meelezers: Problemen met Mijn NS kunnen verschillende oorzaken hebben, waardoor het lastig is om zonder onderzoek te zeggen wat er aan de hand is. Het is altijd verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat dit onderzocht kan worden en we het kunnen oplossen. Voor Mijn NS problemen bij voorkeur via Social Media.

Reageer