beantwoord

Problemen met ns.nl

• 3 mei 2020
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

als ik inlog op mijn ns.nl omdat ik mijn bankrekeningnr wil wijzigen krijg ik de melding dat ik die niet kan veranderen omdat ik niet de contracthouder zou zijn. Ook zie ik mijn facturen niet meer. Heb hier al telefonisch contract over gehad. Ze zouden mijn oude account verwijderen en een paar dagen later moest ik een nieuwe aanmaken, dat heb ik ook gedaan. Maar heb nog steeds het zelfde probleem als met mijn oude account. Toen werd er gezegd dat er een storing is, maar dat geloof ik niet, want bij mijn man zijn account kan ik wel alles veranderen wat er verandert moest worden. dus rara. 

icon

Beste antwoord door Mark NS 3 mei 2020, 12:27

We hebben inmiddels de oorzaak kunnen achterhalen. Het blijkt een probleem te zijn met de koppeling van het account aan het achterliggende systeem waardoor Mijn NS denkt dat Cindy_tiel niet de contractant is terwijl ze dat wel is. Ik heb IT gemaild met het verzoek om het account juist te koppelen. 

Voor de meelezers: Mochten er problemen zijn gerelateerd aan een Mijn NS account, neem dan contact op met onze Klantenservice. We kunnen dan mee kijken en het probleem oplossen.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Cindy_tiel, welkom op de NS Community. 

Om de één of andere reden denkt je Mijn NS account dat je niet de contractant van je abonnement bent. Dat kan verschillende oorzaken hebben, mogelijk is er iets mis gegaan met het koppelen van je Mijn NS account aan het achterliggende systeem. Het klopt dat er op 1 mei een kleine storing was met het inzien van facturen, maar meer dan dat niet. Begrijp ik goed dat je het rekeningnummer bij jouw abonnement wel hebt kunnen wijzigen in het Mijn NS account van je man? Mogelijk is hij dan de contractant van het abonnement. De Klantenservice kan dit voor je nakijken, maar eventueel mag je mij ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en e-mailadres. 

nee ik bedoelde dat ik als ik inlog bij het account van mijn man dat ik bij hem wel het rekeningnummer kan wijzigen maar bij mijn eigen account kan ik dat niet.

We hebben inmiddels de oorzaak kunnen achterhalen. Het blijkt een probleem te zijn met de koppeling van het account aan het achterliggende systeem waardoor Mijn NS denkt dat Cindy_tiel niet de contractant is terwijl ze dat wel is. Ik heb IT gemaild met het verzoek om het account juist te koppelen. 

Voor de meelezers: Mochten er problemen zijn gerelateerd aan een Mijn NS account, neem dan contact op met onze Klantenservice. We kunnen dan mee kijken en het probleem oplossen.

Reageer