beantwoord

problemen opvragen wachtwoord

• 15 december 2017
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik probeer in te loggen op MijnNS maar ben mijn wachtwoord vergeten. ik heb dus meerdere malen geprobeerd bij 'wachtwoord' vergeten om mijn E-mail in te voeren zodat ik mijn wachtwoord via mijn E-mail kan veranderen. Echter krijg ik elke keer als ik dit doe niks in mijn inbox, ik heb het al meerdere malen geprobeerd. Ik heb ook bij mijn spam en dergelijke gekeken. Hoe los ik dit op?

gr,
boris
icon

Beste antwoord door Tochjo 15 december 2017, 12:48

Dit probleem doet zich vaak voor als de betreffende account nooit is geactiveerd.

U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit op te lossen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Dit probleem doet zich vaak voor als de betreffende account nooit is geactiveerd.

U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit op te lossen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer