beantwoord

[Q] Waarom kan ik mijn facturen nooit inzien?

  • 27 januari 2020
  • 9 reacties
  • 134 Bekeken

Ik krijg altijd maar de mededeling ‘Het is niet gelukt om uw facturen op te halen’.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 januari 2020, 19:25

De laatste tijd merk ik op dat dit vaak niet goed gaat. We dienen dit per persoon uit te zoeken en op te lossen. Je kan daardoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

9 reacties

De laatste tijd merk ik op dat dit vaak niet goed gaat. We dienen dit per persoon uit te zoeken en op te lossen. Je kan daardoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op [url=http://www.ns.nl/klantenservice/contact]deze[/url] pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op [url=http://www.twitter.com/ns_online]Twitter [/url]of [url=http://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen]Facebook[/url].

Badge +3

Er staat bij het poppetje rechtsboven Mijn NS en niet je e-mailadres, dus je bent blijkbaar niet eens ingelogd.

@Robert B Poe, als het eens zo eenvoudig was. Nee, ik ben gewoon ingelogd.

Badge +3

Nou nee, niet dus. Ga naar https://login.ns.nl en kijk dan nog eens (dat poppetje rechtsboven waar Mijn NS staat).

Je oude NS bladwiijzers/bookmarks/favorieten en zo kan je gerust verwijderen, als die vroeger werkten maar nu (al best lang eigenlijk) niet meer.

@Robert B je hebt iets teveel vertrouwen in de UI van de NS website: dat het poppetje verschijnt i.p.v. je naam wil niet zeggen dat je niet bent ingelogd. Ik kan namelijk wel mijn kaarten zien en zelfs mijn reishistorie maar geen facturen. Ik navigeer ook gewoon vanaf de NS site en gebruik geen oude bookmarks. Omdat ik merk dat je sceptisch bent, post ik nogmaals een screenshot, nu zonder poppetje en met emailadres.

Bij de klantenservice weten ze ook niet wat er aan de hand is. Vannacht is mijn kaart opnieuw gekoppeld aan mijn account maar dat hielp helaas niet. Nu wordt mijn account verwijderd en een nieuwe aangemaakt. To be continued.

 

 

Heb je inmiddels contact opgenomen met onze Klantenservice, Partomo

@Jouke NS dank je wel voor je reactie, Jouke. Ja, nadat de herkoppeling vannacht niets uithaalde heb ik vanochtend opnieuw contact opgenomen. Ze wilden mijn account wissen en opnieuw aanmaken maar dat kon niet want er was een computerstoring. Ik moest daarom ‘op een later tijdstip’ opnieuw contact opnemen.

Nu hang ik weer in de wacht. To be continued. We gaan zien of de BTW deadline van de belastingdienst van aanstaande vrijdag haalbaar is.

Ik mag hopen van wel. Betreft het een OV verklaring Partomo? Die hoef je namelijk niet meer zelf door te spelen, wij leveren de gegevens rechtstreeks aan de Belastingdienst.

 

Reageer