beantwoord

Recente facturen ivm reiskostenvergoeding

• 4 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Van de laatste paar maanden ontbreken de facturen in mijn NS ik heb deze nodig samen met mijn reisgegevens om mijn reiskosten te kunnen declareren.
Dit viel mij vorige maand ook al op, de laatste factuur is van mei 2018 terwijl ik hierna toch zeker nog 4 keer een maandtraject abonnement heb aangeschaft.
Wordt wat lastig om elke keer contact op te moeten nemen met de klantenservice met de vraag of ik een factuur gemaild kan krijgen.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 oktober 2018, 18:28

Update: Het probleem is opgelost! pjb1969 kan nu alle facturen weer inzien. :)

Voor de meelezers: Wanneer er facturen ontbreken in een Mijn NS account heeft dat meestal te maken met een dubbele registratie in ons systeem. Een Mijn NS account kan enkel gekoppeld worden aan één registratie en kan dan ook enkel de facturen en dergelijke tonen die onder die registratie bekend staan. In het geval van pjb1969 was er een tweede registratie waar een deel van de facturen onder vielen, waardoor die facturen niet getoond werden. Dit is doorgaans vrij eenvoudig op te lossen, neem daarvoor contact op met onze Klantenservice!
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen pjb1969 en welkom bij de NS Community!

Dat is inderdaad erg vreemd. Ik kijk graag even mee om te kijken wat dit zou kunnen veroorzaken. Zou je mij daarvoor een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en OV-chipkaartnummer?
Update: Ik heb de facturen die pjb1969 miste handmatig nagestuurd zodat die in ieder geval inzichtelijk zijn. De oorzaak van het probleem is echter wel gevonden en staat momenteel uit om opgelost te worden.
Update: Het blijkt in dit geval iets lastiger te zijn om de oorzaak op te lossen, ik ben daar momenteel nog mee bezig. Update volgt!
Update: Het probleem is opgelost! pjb1969 kan nu alle facturen weer inzien. :)

Voor de meelezers: Wanneer er facturen ontbreken in een Mijn NS account heeft dat meestal te maken met een dubbele registratie in ons systeem. Een Mijn NS account kan enkel gekoppeld worden aan één registratie en kan dan ook enkel de facturen en dergelijke tonen die onder die registratie bekend staan. In het geval van pjb1969 was er een tweede registratie waar een deel van de facturen onder vielen, waardoor die facturen niet getoond werden. Dit is doorgaans vrij eenvoudig op te lossen, neem daarvoor contact op met onze Klantenservice!

Reageer