Dit viel mij vorige maand ook al op, de laatste factuur is van mei 2018 terwijl ik hierna toch zeker nog 4 keer een maandtraject abonnement heb aangeschaft.
Wordt wat lastig om elke keer contact op te moeten nemen met de klantenservice met de vraag of ik een factuur gemaild kan krijgen.
Beste antwoord door Stijn NS
Update: Het probleem is opgelost! pjb1969 kan nu alle facturen weer inzien. :)
Voor de meelezers: Wanneer er facturen ontbreken in een Mijn NS account heeft dat meestal te maken met een dubbele registratie in ons systeem. Een Mijn NS account kan enkel gekoppeld worden aan één registratie en kan dan ook enkel de facturen en dergelijke tonen die onder die registratie bekend staan. In het geval van pjb1969 was er een tweede registratie waar een deel van de facturen onder vielen, waardoor die facturen niet getoond werden. Dit is doorgaans vrij eenvoudig op te lossen, neem daarvoor contact op met onze Klantenservice!
Bekijk origineel
Voor de meelezers: Wanneer er facturen ontbreken in een Mijn NS account heeft dat meestal te maken met een dubbele registratie in ons systeem. Een Mijn NS account kan enkel gekoppeld worden aan één registratie en kan dan ook enkel de facturen en dergelijke tonen die onder die registratie bekend staan. In het geval van pjb1969 was er een tweede registratie waar een deel van de facturen onder vielen, waardoor die facturen niet getoond werden. Dit is doorgaans vrij eenvoudig op te lossen, neem daarvoor contact op met onze Klantenservice!