beantwoord

REF 5018646253: Opvolging naar aanleiding van uw contact met NS Klantenservice

• 28 december 2015
  • 9 reacties
  • 278 Bekeken

Geachte lezer,

Ik kreeg vanochtend een mail van jullie dat ik mijn treinkaartjes niet had meegestuurd met mijn declaratie. Dit heb ik echter wel gedaan en betekent het nu dat ik mijn geld niet terug kan krijgen?

Ik zou het vervelend vinden om door een fout van jullie, mijn geld niet terug te krijgen.

Ik hoop dat dit zsm opgelost kan worden en hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Gerieke van den Akker
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 januari 2016, 14:14

Dank voor het sturen van de gevraagde gegevens, Gerieke. Je ontvangt binnen 4 weken een vergoeding voor de reis van Ermelo naar Zwolle en vice versa op je rekening.
Bekijk origineel

9 reacties

Welkom op het forum geriekevdakker! Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik kan onder het referentienummer helaas niks terugvinden. Waar heb je precies een claim voor ingediend? 'Geld terug bij vertraging' of 'Geld terug bij vergeten abonnement'? Of wellicht een verzoek tot coulance? Kan je verder aangeven met welk type vervoerbewijs je hebt gereisd? Bijvoorbeeld een e-ticket of een eenmalige chipkaart?
Hoi Inge, bedankt voor je reactie!
Ik wil graag geld terug omdat ik mijn ov-chipkaart was vergeten. In Ermelo en in Zwolle heb ik toen een eenmalige chipkaart gekocht en deze heb ik bij het formulier in de enveloppe gedaan.

Groetjes Gerieke
Aha! Heb je de eenmalige chipkaarten via de pin of met muntgeld betaald?
De ene heeft iemand voor me betaald via de pin en de ander heb ik contant betaald!
Diegene via de pin daar kan ik denk ik nog wel een screenshot van krijgen
Mijn excuses dat een reactie even op zich heeft laten wachten. Aangezien je via een priv├ębericht geen bewijsstukken kunt sturen, mag je een e-mail te sturen naar forum@ns.nl. Ik wil je vragen om in de e-mail je naam, postcode + huisnummer, kaartnummer, de reisdatum, het afgelegde traject en je IBAN + tenaamstelling te vermelden. Kan je verder in de bijlage een printscreen van de pagina 'Reizen' in je Mijn DUO-account meesturen en een screenshot van de betaling die via pin heeft plaatsgevonden? Dan kan ik je verder helpen.
Goedemorgen Gerieke. Ik zie dat we nog geen bericht van je hebben gehad op forum@ns.nl. Je mag dit uiteraard alsnog doen!
Dank voor het sturen van de gevraagde gegevens, Gerieke. Je ontvangt binnen 4 weken een vergoeding voor de reis van Ermelo naar Zwolle en vice versa op je rekening.
Bedankt voor deze goede service!

Reageer