beantwoord

Referentiecode mijn NS

  • 14 april 2018
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Ha NS, voor het activeren van mijn NS account moet ik een verificatiecode invoeren. Echter ben ik de brief met code kwijt, kunt u mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 29 mei 2018, 12:20

Ik heb helaas de benodigde info niet ontvangen van JellieBouma.



Voor de meelezers: Als je dit meemaakt kan je altijd het best even contact opnemen met onze klantenservice. Die kunnen een reset doet voor je verificatiecode of je wachtwoord. Over het algemeen kan je er dan binnen een half uur weer in.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag JellieBouma, welkom op het NS Serviceforum.

Ik kan dat waarschijnlijk wel voor je in orde maken. Stuur je me een privéberichtje met je postcode, huisnummer, voorletters, achternaam, e-mailadres en geboortedatum? Dan ga ik even voor je kijken. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken.
Ik heb helaas de benodigde info niet ontvangen van JellieBouma.

Voor de meelezers: Als je dit meemaakt kan je altijd het best even contact opnemen met onze klantenservice. Die kunnen een reset doet voor je verificatiecode of je wachtwoord. Over het algemeen kan je er dan binnen een half uur weer in.

Reageer