beantwoord

Registratie en wachtwoord herstel werkt niet

• 5 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 1
Hallo NS,

E-mails betreffende wachtwoord herstel komen helaas niet door. Ook mails over activering van accounts werken niet. Mijn chats werden helaas compleet genegeerd... Nu even een omweg gebruikt om toch te kunnen inloggen zonder e-mail, maar het blijft toch vervelend.

Kan dit opgelost worden?

Met vriendelijke groeten, Simon
icon

Beste antwoord door Emma NS 5 oktober 2019, 15:06

Wat super irritant. Heb je al in je spam gekeken?

Anders kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Wat super irritant. Heb je al in je spam gekeken?

Anders kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

geahte heer mevr 

ik kan nietij mijn account inloggen en het op vragen van een andere wachtwoordt krijg ik geen antwoordt terug..

Maar als ik een andere acount wil aanvragen lukt het ook niet,, hebben jullie een storing.

hartelijk dank

Hoi Randy. Welkom bij de Community.

Ik vermoed dat er op jouw e-mailadres wel een aanvraag voor een account staat maar dat deze nooit is geactiveerd. In dat geval kan je geen nieuw account aanmaken maar krijg je ook geen mail als je een nieuw wachtwoord opvraagt. Je kan het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen je dan een mail sturen met een link waarmee je je account alsnog kan activeren en gebruiken. Het is momenteel wel drukker dan normaal gesproken. Als het geen haast heeft wil ik je aanraden om een bericht te sturen via Facebook, Twitter of onze Live Chat.

Reageer