beantwoord

registratie rit op 12 december

• 13 december 2016
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Geachte Ns

Gisteren om 14.45 uur op Schiphol ingecheckt daar na naar Utrecht en toen in een mega vertraging gekomen na mijn korte afspraak op Utrecht CS
Uiteindelijk om 19.37 uur aangekomen in Culemborg en uitgecheckt.

eea is geregistreerd.

Ik zie nu 2 meldingen met alle twee niet in of uitgecheckt.

IK zou graag door de megavertraging mijn geld willen terugvragen.

Hoe doe ik dat nu met 2 aparte meldingen op 12 december en waarom is dit terwijl ik 1 reis heb gemaakt en 1x ingecheckt en 1x uitgecheckt
icon

Beste antwoord door Thom 13 december 2016, 21:45

De mededeling die u noemt verschijnt vaak als de in- of uitcheck nog niet is verwerkt. Het web loopt achter op de werkelijkheid en dat kan in een enkel geval tot 24 uur oplopen. Even geduld lijkt me het beste advies. Als uw rit met de correcte tijden wordt vermeld op MijnNS, is terugvragen mogelijk.

Eigenlijk zou hij er nu moeten zijn. U kunt eventueel de ritten op een NS-automaat zien, daar wordt het wel meteen bijgewerkt. Als het langer duurt, zou ik even contact opnemen met Klantenservice.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
De mededeling die u noemt verschijnt vaak als de in- of uitcheck nog niet is verwerkt. Het web loopt achter op de werkelijkheid en dat kan in een enkel geval tot 24 uur oplopen. Even geduld lijkt me het beste advies. Als uw rit met de correcte tijden wordt vermeld op MijnNS, is terugvragen mogelijk.

Eigenlijk zou hij er nu moeten zijn. U kunt eventueel de ritten op een NS-automaat zien, daar wordt het wel meteen bijgewerkt. Als het langer duurt, zou ik even contact opnemen met Klantenservice.

Reageer