beantwoord

Registratiecode voor Mijn NS

Ik wil graag een Mijn NS account aanmaken, maar ik heb de brief met de registratiecode niet (meer). Hoe kan ik nu toch een account aanmaken?
icon

Beste antwoord door Leny NS 23 juni 2014, 19:32

Bedoel je de bevestigingscode? Deze vind ik misschien wel terug in mijn systeem. Wanneer heb je de brief ontvangen? Want de code is maar voor 14 dagen geldig.
Bekijk origineel

10 reacties

Badge
Bedoel je de bevestigingscode? Deze vind ik misschien wel terug in mijn systeem. Wanneer heb je de brief ontvangen? Want de code is maar voor 14 dagen geldig.
Dat is zeker langer dan 2 weken geleden. Ik kan me niet eens herinneren dat ik die brief heb gekregen. Maar ik heb nu een Mijn NS account nodig om mijn treinreizen te declareren.
Als de activatie is verlopen, kun je proberen om een nieuwe account aan te maken.
Ik heb getracht een nieuw account aan te maken, maar daar wordt mij gevraagd om de code die ik in een brief heb ontvangen. Zoals hierboven al aangegeven, heb ik deze brief niet (meer).

Mijn situatie nog even op een rij: ik heb een account nodig om in te loggen op Mijn NS, zodat ik een gemaakte treinreis voor mijn werk kan declareren (ik heb gereisd met de ov chipkaart en heb dus iets nodig ipv het papieren treinkaartje ter declaratie). Als ik probeer een account te maken, wordt mij gevraagd om een code die ik schijnbaar ooit heb ontvangen per brief. Wellicht ook van belang om te weten: ik heb sinds jaren een 40%korting kaart.

Help me alsjeblieft aan een Mijn NS account, zodat ik mijn reis kan declareren!
Hallo Poiuyt,

Vervelend dat dit nog niet werkt. Ik zal je een persoonlijk bericht sturen om dit verder met je uit te zoeken.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Ik heb precies hetzelfde probleem als diegene hierboven. Reisinzicht nodig voor declaratie maar dat gaat nu dus niet. Graag ontvang ik een bericht hoe nu verder.
Vriendelijke groet
Hallo Tica, je kan even contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 030-7515155 of ons op Twitter benaderen via @NS_online. Je kan ook een priv├ębericht sturen naar een van de moderators, het kan dan wat langer duren voordat we een oplossing kunnen voorleggen.
Ok dankjewel!
Ik wil graag een Mijn NS account aanmaken, maar ik heb de brief met de registratiecode niet (meer). Hoe kan ik nu toch een account aanmaken?
Ik heb al een account, maar er wiordt weer een bevestigingscode gevraagd en heb de brief niet meer. Kan NS een nieuwe aanmaken?
Goedemorgen mr4world. Je kunt hiervoor het beste contact leggen met mijn collega's van de Klantenservice! Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar!

Reageer