beantwoord

registreren mijn NS

• 2 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 301 Bekeken

Ik heb een mijn NS account aangemaakt en nu wordt er gevraagd naar gegevens en eventuele interesses. Ik heb deze ingevuld en ben doorgegaan naar de stap controleren maar wanneer ik vervolgens verder wil naar de stap 'bevestigen' blijf ik steeds op het controleren scherm?
icon

Beste antwoord door esmee2000 2 oktober 2018, 11:15

het werkt weer.
Bekijk origineel

10 reacties

het werkt weer.
Ik heb hetzelfde probleem.
Gaat niet verder dan het tabblad controleren.
Kan dit opgelost worden
Welkom bij de Community, rrn76.

Er is momenteel geen storing bekend. Heb je wellicht al een andere browser geprobeerd? Cookies te wissen en je cache te legen en het vervolgens opnieuw te proberen?
Cache geleegd en alles verwijderd, geen resultaat.
Andere browsers geen resultaat.

Blijft op tabblad controleren staan.
Is er een andere mogelijkheid om dit te regelen, ga namelijk volgende week met de trein weg en kan nu de app niet gebruiken.
Oei, het lukt je dus niet om een account aan te maken? Heb je eerder een account gehad met een ander e-mailadres?
Wil je me anders een privebericht sturen met je e-mailadres? Dan kijk ik of het daaraan ligt.

Je stuurt me een privebericht door op mijn naam te klikken en dan "stuur bericht".

Ik blijf ook hangen bij 'Controleren'.

Bug is nog niet opgelost.

Geprobeerd: 2 e-mail, meerdere browsers, meerdere apparaten en ook cache gelegd.

Er is geen bug bekend. Waarschijnlijk is het een keer verkeerd gegaan en blijft dit probleem terugkomen vanwege je geschiedenis. Je kan het beste je cookies verwijderen zoals hierboven al staat aangegeven. Indien dat niet lukt is er iets anders aan de hand en kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice

Er is geen bug bekend. Waarschijnlijk is het een keer verkeerd gegaan en blijft dit probleem terugkomen vanwege je geschiedenis. Je kan het beste je cookies verwijderen zoals hierboven al staat aangegeven. Indien dat niet lukt is er iets anders aan de hand en kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice

Na verschillende keren proberen is het gelukt op Google Chroom in Private Session.

Het zou fijn zijn als jullie dit oplossen. Probleem bestaat echt en is super irritant.

Bedankt

Fijn dat het nog is gelukt! Ik zet in ieder geval je signaal door en hoop dat het snel wordt opgelost!

Badge +3

Chrome als browser (en bijna alle Android telefoons) heben de onhebbelijkheid om allerlei info te ‘bewaren voor later’.

Dat kunnen session-cookies (en zelfs wachtwoorden) zijn, en gooit roet in het eten. Telefoon helemaal herstarten zou ook moeten werken.

Maar met name op een telefoon verwacht je dat niet. Een Private Session of Incognito modus venster lost dat probleem natuurlijk meteen op.

Dank voor het delen @Lisa.web het lag niet aan jou!

Reageer