beantwoord

reis historie agustus

• 2 september 2019
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

De nieuwe maand is weer begonnen en voor het declareren van mijn OV reiskosten heb ik dan de reishistorie van de maand ervoor nodig die ik download en daarna naar mijn werkgever stuur. Het lukt nu niet om een reishistorie op te roepen, zelfs onder het kopje 'mijn laatste reizen' waar normaal gesproken altijd wel iets staat is het nu leeg. Heb ook al uitgelogd en het 10 minuten later nog eens geprobeerd maar nog steeds niets te zien..
Iemand anders hier ook problemen mee??
icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 september 2019, 18:12

Goedenavond kijktuithetraam en welkom bij de NS Community!

Helaas is er momenteel een storing gaande in onze systemen waardoor (onder andere) niet mogelijk is om reishistorie in te zien. Het kan dus kloppen dat je op dit moment je reishistorie niet kan inzien.

We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar op dit moment hebben we nog geen prognose over wanneer we dit verwachten opgelost te hebben. Het beste wat ik je kan adviseren is om dit later deze week nogmaals te proberen.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond kijktuithetraam en welkom bij de NS Community!

Helaas is er momenteel een storing gaande in onze systemen waardoor (onder andere) niet mogelijk is om reishistorie in te zien. Het kan dus kloppen dat je op dit moment je reishistorie niet kan inzien.

We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar op dit moment hebben we nog geen prognose over wanneer we dit verwachten opgelost te hebben. Het beste wat ik je kan adviseren is om dit later deze week nogmaals te proberen.
Duidelijk. En fijn, zo'n vlotte reactie!

wens je een rustige dienst, Stijn
Badge +3
Bij mij werkt het (weer).

Reageer