beantwoord

reisdeclaraties bij NS flex

• 12 July 2021
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Heb voor mijn werk overzichtelijke reisdeclaries nodig. Die optie was er bij mijn vorige abonnement, waardoor ik prive en werkreizen uit elkaar kon halen. Bij de maandelijkse facturen ontbreekt dat en zit ik weer op het oude niveau dat ik alles handmatig moet uitzoeken. Hoor graag hoe dat anders kan.

icon

Beste antwoord door Robert B 13 July 2021, 00:25

Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond Anita Dirix.

Ik ben bang dat het filteren enkel handmatig kan. Er is geen ingebouwde functionaliteit hiervoor. Excuses voor het ongemak.

Badge +3

Dit heeft niets met NS Flex te maken.

Reizen categoriseren als privé/zakelijk/woon-werk in de NS App kan nog steeds prima (alhoewel het de volgende dag misschien weer anders staat..) maar de Mijn NS website (Reishistorie) herkent dat niet meer!

Dus je kunt inderdaad niets meer filteren voor een declaratie. Zijn al andere topics over maar voorheen kon dat gewoon wél.

Dus @Sascha NS graag doorzetten, want het is een behoorlijk gemis. Misschien dat iemand anders het topic over ‘categoriseren’ snel kan vinden, anders doe ik dat morgen.

Reputatie 7
Badge +3

Bedoel je deze?

Badge +3

Bedoel je deze?

Dank je, die inderdaad!

En als je dan in de NS app (waar het nog kan) een reis op woon-werk of privé zet staan ze de volgende dag ineens allemaal op ‘zakelijk’ (mijn ervaring) :rolling_eyes:

Maakt ook niet uit, want je kunt toch niet meer filteren voor een declaratie via Mijn NS (website) reishistorie.

Ik heb het verzoek om het zakelijk/privé filter weer in te bouwen binnen Mijn NS (NS Flex) bij de verantwoordelijke afdeling neergelegd :fingers_crossed_tone1:

Reageer