beantwoord

Reisgegevens inzien

• 5 november 2019
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Ik wil mijn reisgegevens inzien. Hiervoor ben ik al ingelogd op mijn NS account. Maar wanneer ik reishysterie → Deur tot Deur wil staat er dat ik een kaart moet toevoegen. Wanneer ik mijn gegevens invul staat er dat deze kaart al is gekoppeld aan mijn NS account (wat logisch is, want zo log ik ook in). 

Ik heb meerdere malen een NS-fiets gebruikt waarvan ik denk dat deze is afgeschreven onder ‘NS GROEP IZ NS REIZIGERS - €46,20 - 53484857’. Deze moet ik declareren en staat niet onder reishistorie & transacties. 

Waar kan ik hiervoor een totaaloverzicht vinden? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 november 2019, 18:28

Dit is een bekend probleem in Mijn NS. Als u eerst even op Deur tot deur klikt, daarna links even op Mijn producten en vervolgens links weer op Mijn reishistorie (deur tot deur), dan zou u de reishistorie wel moeten kunnen zien.

Overigens zou u een factuur met een specificatie van het afgeschreven bedrag moeten kunnen vinden bij Facturen.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Dit is een bekend probleem in Mijn NS. Als u eerst even op Deur tot deur klikt, daarna links even op Mijn producten en vervolgens links weer op Mijn reishistorie (deur tot deur), dan zou u de reishistorie wel moeten kunnen zien.

Overigens zou u een factuur met een specificatie van het afgeschreven bedrag moeten kunnen vinden bij Facturen.

Gelukt, bedankt!

Reageer