Reisgeschiedenis | NS Community
beantwoord

Reisgeschiedenis

  • 25 October 2021
  • 7 reacties
  • 497 Bekeken

Hoi, ik heb voor de belastingdienst reisgegevens nodig. Alleen die kaart liep halverwege 2020 af. En die kan ik nu niet meer inzien. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Mijn nieuwe kaart heeft het overgenomen. Maar ik weet niet precies hoe het werkt. Dus daarvan zou ik ook graag willen weten wat decreishistory was. 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 25 October 2021, 22:05

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Jikke1980, en welkom op de NS Community!

Je kunt je reisgegevens tot 18 maanden terug inzien. Daarna worden ze verwijderd. Als je het oude kaartnummer nog hebt, dan kun je de reisgeschiedenis bekijken als je een account aanmaakt bij OV-chipkaart.
Als het je alleen gaat om treinreizen, dan kun je dit ook doen via je eigen Mijn NS-account.

Mocht je het oude kaartnummer niet meer helpen dan kan de Klantenservice je hier wellicht nog aan helpen. Misschien heeft OV-chipkaart de gegevens ook nog voor je.

Ik zie een bericht van drie maanden geleden dat er een storing is. Ik probeer vandaag mijn reisgegevens van het eerste halfjaar 2022 in te zien, maar ik krijg een melding over een storing.

 

Is dat dezelfde storing? Duurt dat al meer dan drie maanden????

Reputatie 7
Badge +4

Nee hoor, het is een volgende storing en ze komen helaas regelmatig voor. Hoe lang ze duren is nooit te zeggen, maar het gaat meestal over uren.

Uren?? Duurt vast wel weer dagen. 

Ik kan mijn reisgeschiedenis van maart niet inzien (alleen OV fiets is zichtbaar ) en heb deze nodig voor declaratie. 
 

 

Badge +3

Er is momenteel sprake van een storing. Er zit niets anders op dan te wachten tot die is opgelost, helaas.

Heeft er iemand anders ook sinds vrijdag (misschien langer al) geen reisgeschiedenis ivm storing? Hoelang gaat dit nog duren? 

Reageer