beantwoord

Reisgeschiedenis van geblokkeerde chipkaart

• 8 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste Klantenservice,

Ik heb afgelopen jaar een hoop gereist voor mijn werk. Echter heb ik een gedeelte van deze reizen gemaakt op een OV chipkaart die afgelopen mei verlopen is. Ik heb toen gewoon een nieuwe kaart aangevraagd en ben doorgereisd, opzich geen probleem.

Toen ik echter aan het einde van het project mijn reisgegevens wilde inzien om deze te declareren kwam ik er achter dat ik een groot gedeelte van mijn reisgegevens niet kan inzien. Als student had ik nooit reiskosten om te declareren dus ik had mijn oude chipkaart nooit gekoppeld aan mijn NS account. En na contact met de NS heb ik geleerd dat ik dat ook niet meer kan doen omdat de kaart inmiddels geblokkeerd is.

In Juli heb ik van de NS klantenservice het advies gekregen om een brief te sturen met daar in het verzoek om reisgegevens van die periode. Dat heb ik gedaan op 18 Juli. Ik heb hier per email antwoord op gekregen en gedurende augustus meer contact gehad. Uiteindelijk heb ik het advies gekregen nog gedult te hebben.
Ik heb er eigenlijk inmiddels geen vertrouwen in dat ik nog antwoord ga krijgen, vandaar dat ik het nu via de community probeer.

tl;dr:
Ik wil graag mijn reisgeschiedenis inzien, dit is minder dan 18 maanden geleden.
Ik kan deze niet online inzien want deze kaart is nooit gekoppeld
De kaart is verlopen dus ik kan deze niet meer koppelen.
Ik heb een schriftelijk verzoek ingedient maar zonder succes.

Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door MoDe 8 oktober 2019, 16:02

Heeft u voor uw verlopen OV chipkaart ooit een account aangemaakt bij OV-chipkaart? Dan kunt u daar uw reisgegevens inzien. Mocht u geen account daar hebben, dan zou ik toch contact opnemen met klantenservice Ov-chipkaart.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Heeft u voor uw verlopen OV chipkaart ooit een account aangemaakt bij OV-chipkaart? Dan kunt u daar uw reisgegevens inzien. Mocht u geen account daar hebben, dan zou ik toch contact opnemen met klantenservice Ov-chipkaart.

Reageer