reishisorie | NS Community
beantwoord

reishisorie

  • 14 June 2022
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Hoi, 

Ik kan mijn reishistorie niet inzien en ik gebruik dat altijd als declaratie formulier voor mijn reistransacties voor werk. 
 

Waarom kan ik het niet meer zien? Ik reis vooralsnog dagelijks met het ov..

 

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 14 June 2022, 17:35

Bekijk origineel

3 reacties

Al dagen hetzelfde probleem.Incidenteel zijn de gegevens heel even te zien. Via Facebook wordt het probleem bij de klant gelegd en advies gegeven dat niet relevant is. Het zou handig zijn als er centraal aan alle medewerkers wordt meegedeeld dat dit probleem bestaat.

Ik had hetzelfde probleem: ik kan wel inloggen bij mijn-ns, maar geen reisgegevens inzien. Wel transacties van de fietsenstalling. Via ovchipkaart.nl zie ik wel mijn volledige reisgeschiedenis.

Zojuist gebeld met NS, want op Twitter en via de chat krijg ik alleen te horen dat het lang duurt voor er een reactie komt (en een uur later is die er nog steeds niet). Daar wist de medewerker me te vertellen dat er wél een storing is, en dat klanten daardoor traag of helemaal niet hun reisgegevens in kunnen zien. 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Luna en welkom bij de Community!

Op de vraag waarom, heb ik helaas geen antwoord. Er is op dit moment namelijk geen storing bekend. Ik wil je vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze jouw account kunnen nakijken. Het handigste is om dit te doen via de chat, Twitter of Facebook zodat je eventueel direct een foto kan meesturen van de foutmelding of het lege scherm. Mocht er dan meer aan de hand zijn dan onze klantenservice kan zien, dan kunnen ze dit direct doorzetten naar de IT-afdeling. Ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen! Mocht dat niet het geval zijn, kun je in de tussentijd ook nog je reishistorie downloaden via www.ovchipkaart.nl (als je geen NS Flex abonnement hebt). 

Reageer