Beste antwoord door Inge NS
Welkom op het forum Alda!
Vervelend dat het niet lukt om de reishistorie in je Mijn NS-account te bekijken. Ik wil je aanraden om in het tabblad 'Mijn producten' even te controleren of er nog een oude (verlopen) kaart aan je account gekoppeld is. Mocht dat het geval zijn, dan wil ik je aanraden om deze kaart uit het account te verwijderen. Daarna kan je de reishistorie als het goed is weer inzien. Als dit niet de oplossing van het probleem is, dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel
Vervelend dat het niet lukt om de reishistorie in je Mijn NS-account te bekijken. Ik wil je aanraden om in het tabblad 'Mijn producten' even te controleren of er nog een oude (verlopen) kaart aan je account gekoppeld is. Mocht dat het geval zijn, dan wil ik je aanraden om deze kaart uit het account te verwijderen. Daarna kan je de reishistorie als het goed is weer inzien. Als dit niet de oplossing van het probleem is, dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.