beantwoord

reishistorie

• 28 March 2016
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Ik moet dinsdag met de trein naar werk en kan deze kosten declareren bij mijn werkgever. Nu wil ik dus mijn kaart koppelen om zo inzage in mijn reishistorie te krijgen. Om mijn kaart te koppelen moet ik een code invoeren die naar mijn huis adres is gestuurd (ze hebben mijn email adres niet). Ik ben echter verhuisd. Om mijn gegevens aan te kunnen passen (om zo de code per mail of op mijn huidige huisadres te ontvangen) moet ik eerst mijn kaart koppelen, wat dus niet mogelijk is zonder code. Een kip-ei situatie. Ik heb geen toegang tot de code om mijn kaart te koppelen en ik kan mijn gegevens niet wijzigen zolang ik geen gekoppelde kaart heb.

Iemand een idee hoe ik nu toch dinsdag een reishistorie kan genereren om zo mijn kosten te kunnen declareren?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 28 March 2016, 12:07

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
U kunt een Mijn OV-chipkaartaccount maken op www.ov-chipkaart.nl en daar uw OV-reishistorie inzien. Het voordeel is dat u daar transacties in kunt zien van alle vervoerders, niet alleen van NS. Het nadeel is dat het iets lastiger is een goed overzicht te krijgen, omdat u bijvoorbeeld niet reizen als Zakelijk en Privé kunt aanmerken en daar later op kunt filteren. Maar als het om één dag gaat, dan zal dat niet zo'n probleem zijn.
Hallo M_de Groot! Welkom op het NS serviceforum.

Je kan inderdaad ook een account aanmaken op de website van OV-chipkaart! Verder kunnen wij je wel verder helpen met het Mijn NS account. Je kan hiervoor het snelste contact met ons opnemen via het telefoonnummer 030 - 751 51 55, via Twitter / Facebook of door met ons te chatten via de volgende link : chatten. In dit geval mag jij mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken! Hou er rekening mee dat dit wat langer kan duren.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Mijn NS verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Is het al gelukt M_de Groot? Anders mag je mij alsnog een privébericht sturen.
Ik heb niets meer gehoord. Wij kunnen als Klantenservice de code vaak wel inzien voor de klant. Indien je hetzelfde hebt, neem dan even contact op. Op die manier kunnen we er alsnog voor zorgen dat je de code krijgt.

Reageer