beantwoord

Reishistorie

  • 10 mei 2016
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Dag,

Ik probeer al enkele dagen mijn reisinformatie op te halen, maar steeds krijg ik een foutmelding. Is er iets aan de hand? Voorheen lukte dit wel altijd.
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 mei 2016, 19:11

Hebt u wellicht nog een verlopen of geblokkeerde kaart aan uw Mijn NS-account gekoppeld? Dan is het probleem waarschijnlijk opgelost als u deze kaart bij Mijn producten uit uw account verwijdert.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Hebt u wellicht nog een verlopen of geblokkeerde kaart aan uw Mijn NS-account gekoppeld? Dan is het probleem waarschijnlijk opgelost als u deze kaart bij Mijn producten uit uw account verwijdert.
Welkom op het NS Serviceforum Margo. Ik denk dat Tochjo een juiste aanname doet. Een kaart verwijder je binnen het submenu "Mijn Producten". Rechtsboven vind je dan de kaartnummers en krijg je ook de optie tot het verwijderen van een oude kaart.

Reageer