op een tweet wordt niet gereageerd. Wat moet ik doen? dit krijg ik te lezen. ik heb het nu zondag opnieuw geprobeerd, maandag en vandaag
Mijn reishistorie (trein)
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.
Beste antwoord door Thomas NS
Hallo treinkaartjes en welkom op het NS Serviceforum.
Wat vreemd dat wij je op Twitter nog geen antwoord hebben kunnen geven. Heb je misschien een OV-chipkaart gekoppeld aan jouw MijnNS account die verlopen is? Als je deze verwijdert (links in jouw account, bij OVchipkaart verwerpen), zou jouw reisinformatie weer zichtbaar moeten zijn. Laat mij maar weten of het gelukt is.
Bekijk origineel
Wat vreemd dat wij je op Twitter nog geen antwoord hebben kunnen geven. Heb je misschien een OV-chipkaart gekoppeld aan jouw MijnNS account die verlopen is? Als je deze verwijdert (links in jouw account, bij OVchipkaart verwerpen), zou jouw reisinformatie weer zichtbaar moeten zijn. Laat mij maar weten of het gelukt is.