beantwoord

Reishistorie

• 27 juni 2017
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

ik kan sinds zaterdag niet meer mijn reishistorie van de trein ophalen om een vertraging te claimen.
op een tweet wordt niet gereageerd. Wat moet ik doen? dit krijg ik te lezen. ik heb het nu zondag opnieuw geprobeerd, maandag en vandaag

Mijn reishistorie (trein)

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 27 juni 2017, 19:42

Hallo treinkaartjes en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vreemd dat wij je op Twitter nog geen antwoord hebben kunnen geven. Heb je misschien een OV-chipkaart gekoppeld aan jouw MijnNS account die verlopen is? Als je deze verwijdert (links in jouw account, bij OVchipkaart verwerpen), zou jouw reisinformatie weer zichtbaar moeten zijn. Laat mij maar weten of het gelukt is.
Bekijk origineel

7 reacties

Misschien even bellen of chatten. http://www.ns.nl/klantenservice/contact

Via het forum verloopt de communicatie niet zo snel.
Reputatie 6
Badge
Hier ook dezelfde melding...
Reputatie 7
Hallo treinkaartjes en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vreemd dat wij je op Twitter nog geen antwoord hebben kunnen geven. Heb je misschien een OV-chipkaart gekoppeld aan jouw MijnNS account die verlopen is? Als je deze verwijdert (links in jouw account, bij OVchipkaart verwerpen), zou jouw reisinformatie weer zichtbaar moeten zijn. Laat mij maar weten of het gelukt is.
Dat chatten gaat niet want het is elke dag te druk/ik probeer dat elke dag en krijg steeds het zelfde te lezen. En ik heb een keer gebeld ,dat duurde 3/4 uur en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en heeft mij toen heel veel bel te goed gekost.
kunt u het wat gedetailleerder uitleggen. ik kan links niets vinden
Badge +3
Het staat rechts, bij 'Mijn producten' (zie bijlage).
Reputatie 7
Excuses, ik was even verward. Bedankt Robert!

Reageer