beantwoord

Reishistorie

• 19 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb reishistorie aan staan op mijn oV
, maar zie niks terug? hoe kan dat? ik heb namelijk het idee dat het niet klopt, blijf opladen en heb de laatste tijd wat treinritjes en korte tramritjes gemaakt toch n iet weer 20 euro opladen daarvoor?? Kunnen jullie dat alsnog inzichtelijk maken van wat de kosten zijn geweest van de afgelopen 2 maanden bijvoorbeeld?
icon

Beste antwoord door Slidestops 19 oktober 2017, 15:44

Als er automatisch opladen op staat wordt er 20 euro bijgeschreven zodra je kaart niet meer voldoende heeft voor het instaptarief. Dat wil zeggen, met €19,- op de kaart, (geen 20 instaptarief dus) zal er al €20,- worden bijgeschreven, als je incheckt.

Via ov-chipkaart.nl kun je zelf de reishistorie terugzien van al het OV. Via MijnNS kun je je treinreizen terugzien.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Als er automatisch opladen op staat wordt er 20 euro bijgeschreven zodra je kaart niet meer voldoende heeft voor het instaptarief. Dat wil zeggen, met €19,- op de kaart, (geen 20 instaptarief dus) zal er al €20,- worden bijgeschreven, als je incheckt.

Via ov-chipkaart.nl kun je zelf de reishistorie terugzien van al het OV. Via MijnNS kun je je treinreizen terugzien.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt natuurlijk wel kiezen voor een lager opwaardeertarief, bijvoorbeeld tien euro in plaats van twintig. Het zal altijd aangevuld worden tot 20 euro zolang u geen abonnement heeft. Dan is de resterende saldo in ieder geval wat lager.
Het klopt
Sinds een paar dagen doet de reishistorie bij mij het ook niet. Blijft iedere keer een storing driehoekje staan.
Kunt u dit weer herstellen?
Hallo Miekie1234, dat is vervelend.
Voor zover ik weet is er geen storing in het Mijn NS-account. Krijg je ook een foutmelding of alleen de storingsmelding?

Kan het ook zijn dat er nog een oude kaart in je gegevens staat? Dan wil ik je adviseren deze te verwijderen. Ook kun je een proberen te klikken op afmelden reisgegeven en vervolgens weer op aanmelden reisgegevens. Laat je even weten of het lukt?
Ja wat goed het is gelukt! Anonieme kaart eruit gehaald en reishistorie van de gewone weer aan en nu doet hij het! Bedankt!
Dat is fijn om te lezen! 🙂

Reageer