Reishistorie

  • 4 November 2018
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

De reishistorie van mijn OV kaart op Mijn NS is al sinds 31 oktober niet geupdate. Heeft iemand anders hier ook last van? Ik heb geen verlopen OV kaarten die gekoppeld staan aan mijn account, dus daar kan het ook niet aan liggen. Erg vervelend aangezien ik de declaratie van mijn reiskosten wil indienen voor werk..

3 reacties

Reputatie 5
Hi Naomi, en welkom bij de NS Community!

Mag ik vragen met welk abonnement of reisproduct je reist?
Als dit NS Flex is, dan kan het namelijk enkele dagen duren voordat de reishistorie binnen je MijnNS-omgeving zichtbaar is.
Hi Naomi, en welkom bij de NS Community!

Mag ik vragen met welk abonnement of reisproduct je reist?
Als dit NS Flex is, dan kan het namelijk enkele dagen duren voordat de reishistorie binnen je MijnNS-omgeving zichtbaar is.


Hoi Ben, ik heb inderdaad NS Flex onlangs aangeschaft. Is de reishistorie vaker vertraagd bij dit abonnement? Gr. Naomi
Reputatie 5
Dit is inderdaad meestal het geval! Je kunt ervanuit gaan dat begin komende week je reishistorie weer up-to-date zal zijn.

Reageer