beantwoord

Reishistorie

• 30 september 2019
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Hoi, ik kan mijn reishistorie niet inzien. Deze heb ik nodig om te declareren bij mijn werkgever. Is er op dit moment een storing? Is er wellicht een andere manier om hier een uitdraai van te krijgen? Bijv. op een station bij een NS point? Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes, Johanna
icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 september 2019, 20:20

Hallo JohannaG en welkom bij de NS Community,

Er is geen storing gaande. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken waarom je je reisgeschiedenis niet ziet. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk
op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo JohannaG en welkom bij de NS Community,

Er is geen storing gaande. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken waarom je je reisgeschiedenis niet ziet. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk
op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer