Ik kan nu al een paar dagen mijn reishistorie niet inzien. Dit gebeurt om de haverklap. Is zeer irritant. Wanneer wordt daar nu eens iets aangedaan. Fijne app hoor maar niet heus. Zelfs op internet kan ik het niet inzien.
Goedemiddag Monems en welkom op de NS Community!
Goed dat je ons even een bericht hebt gestuurd! Helaas hebben wij deze week te maken met een hardnekkige storing, waardoor het niet mogelijk is om de reishistorie in te zien. Ik wil je vragen het op een later moment nogmaals te proberen!
Dat duurt wel erg lang. Is al bijna een week. Wordt er wel wat aan gedaan dan?
Dat duurt wel erg lang. Is al bijna een week. Wordt er wel wat aan gedaan dan?
Bij mij werkt het alweer een paar dagen, via de website. De NS app geeft wel nog steeds aan dat er niets gevonden is (maar geen ‘fout bij ophalen’ meer).
Bij mij werkt het alweer een paar dagen, via de website. De NS app geeft wel nog steeds aan dat er niets gevonden is.
Hier wordt via de website ook nog niks weergegeven.
Hier op allebei ook niet en het lijkt wel of de ene na de andere storing volgt en het af en toe werkt tussen de storingen in.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.