Sinds 8 november reis ik op rekening. In mijn reishistorie staat alleen de retour van 11 november en de terugreis van 10 november. Bij de klantenservice kunnen ze mij niet helpen. (ik moet wachten) Maar nu kan ik niet declareren bij mijn werkgever die dit iedere week wil zien. Iemand tips?
Antwoord
reishistorie
Beste antwoord door Thom
Als u op rekening reist met Flex, verschijnen de reizen niet meteen. NS geeft ze doorgaans de volgende dag, bij sommige maatschappijen kan het tot een week duren. U zult het moeten afwachten, het is niet te versnellen. Leg uw werkgever uit dat het zo werkt.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.