beantwoord

reishistorie

  • 3 November 2023
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

waarom kan ik mijn reishistorie niet inzien ?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 3 November 2023, 08:03

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi marit mulder,

Er zijn weer 's storingen bij NS. De storing m.b.t. de facturen lijkt - bij mij in elk geval - opgelost, maar de reishistorie doet het nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij werkt de reishistorie inmiddels ook weer.

Reishistorie van 07 november nog niet te zien, wel van 6 november. 

Wel te zien op i chipkaart website naar kan niet declareren.

 

Reputatie 7
Badge +3

Reishistorie van 07 november nog niet te zien, wel van 6 november. 

Wel te zien op i chipkaart website naar kan niet declareren.

 

Bij flex kan het even duren voor alle reizen er in staan.

Reputatie 1

Waarom duurt het dan bij Flex langer? Een week later bij mij 7 november nog niet te zien, dat is wel een groot verschil met de beloofde 24 uur

 

Ik krijg vanmorgen de volgende melding:
"Vanaf ongeveer 6 november is de reishistorie voor de klant en voor ons de detailinformatie factuur pagina niet zichtbaar. Dit komt omdat er aan de kant van TLS een achterstand is m.b.t. het verwerken van gemaakte reizen.”

Er wordt aan gewerkt!

Deze problemen met langzame verwerking van reizen in de reishistorie van MijnNS bij gebruik van Flex duren voorzover ik kan zien al meer dan een jaar. Het is ook niet een kwestie van “soms” - het is structureel. Ik heb die gegevens nodig om mijn reis te declareren. Als ik de reiskosten niet kan bewijzen, kan ik ook andere kosten niet declareren. Je moet dan steeds blijven inloggen op mijnNS om te zien of de gegevens er al zijn. NS heeft voldoende tijd gehad om dit probleem op te lossen, maar ziet het blijkbaar niet als belangrijk. Technisch kan het niet moeilijk zijn. Als je uitcheckt met een ov-kaart met saldo hoef je ook geen week te wachten tot de prijs berekend is. Ik vind het een treurig gebrek aan klantgerichtheid van de kant van de NS. Ik denk dat de beste oplossing is om Flex op te zeggen, dan kan je in ieder geval via ov-chipkaart.nl snel een declaratie krijgen. 

Reputatie 1

Ik zie nu wel weer wat reishistorie in mijn overzichten tevoorschijn komen tot 6 november en daarna pas vanaf 13 november, maar er zit nog een gat in de reishistorie in de week van 7 november. Gaat dat ook nog opgelost worden, en liefst wat sneller? Of werken ze daar op jullie kantoren nog met telramen, perkament en ganzenveren?

Ik stuur een postduif en rooksignaal naar de verantwoordelijke afdeling. ;)

Er wordt hard gewerkt om de reishistorie beschikbaar te krijgen, bedankt voor je geduld.

Reageer