beantwoord

Reishistorie deels niet in te zien

• 11 maart 2020
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Hoi,

Ik heb een abonnement van 40% korting in de Dal-uren. Maar alleen deze reizen laat NS zien in mijn reishistorie. Ik heb naast deze uren ook gereisd buiten deze uren om en het volle pond moeten betalen. Juist deze reizen moet ik declareren bij mijn werk, maar kan dat dus niet, omdat er geen bewijs van is. Het gaat in ieder geval om de periode vanaf 10 februari jl.

Hopelijk kan dit zo snel mogelijk opgelost worden.

icon

Beste antwoord door Mark NS 11 maart 2020, 14:38

Hoi Irisklo, welkom op de NS Community. 

Via je Mijn NS account zou je alle gemaakte treinreizen met NS moeten kunnen inzien, ook die in de spits. Reis je op saldo? Dan kun je via Mijn NS enkel reizen gemaakt met NS inzien, daar kun je geen reizen terugvinden gemaakt met andere vervoerders en bus, tram of metro. Voor een volledig reisoverzicht kun je dan terecht op OV-chipkaart. Reis je met NS Flex? Dan zou alles wel inzichtelijk moeten zijn in je Mijn NS account. 

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Hoi Irisklo, welkom op de NS Community. 

Via je Mijn NS account zou je alle gemaakte treinreizen met NS moeten kunnen inzien, ook die in de spits. Reis je op saldo? Dan kun je via Mijn NS enkel reizen gemaakt met NS inzien, daar kun je geen reizen terugvinden gemaakt met andere vervoerders en bus, tram of metro. Voor een volledig reisoverzicht kun je dan terecht op OV-chipkaart. Reis je met NS Flex? Dan zou alles wel inzichtelijk moeten zijn in je Mijn NS account. 

Reageer