beantwoord

Reishistorie deur tot deur


Hoi,

Ik zou graag mijn reishistorie willen bekijken van deur tot deur, i.v.m. het declareren van de kosten van een OV-fiets. Wanneer ik naar mijn 'reishistorie van deur tot deur' navigeer, staat er dat ik nog een OV chipkaart moet toevoegen. Wanneer ik dit doe, krijg ik vervolgens de melding: "Deze OV-chipkaart is al aan het account gekoppeld". Dat klopt, want ik kan wel mijn reishistorie van de trein bekijken, maar ik wil dus mijn volledige reishistorie kunnen inzien.

Hoe kan ik dit oplossen?

Groet,
Manon
icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 januari 2019, 11:28

Hallo Manon.k en welkom bij de NS Community.

De kosten voor de OV-fiets staan in een factuur die je in het Mijn NS account kunt vinden. Dit, in combinatie met je reishistorie, zou voldoende moeten zijn voor een declaratie. Kom je er zo verder uit?

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Manon.k en welkom bij de NS Community.

De kosten voor de OV-fiets staan in een factuur die je in het Mijn NS account kunt vinden. Dit, in combinatie met je reishistorie, zou voldoende moeten zijn voor een declaratie. Kom je er zo verder uit?
Badge +3
Dit is een bekend probleem. U kunt deze foutmelding vermoedelijk omzeilen door even op "Mijn producten" te klikken en daarna weer opnieuw naar "Mijn reishistorie (deur tot deur)" te gaan.

Reageer