beantwoord

Reishistorie Deur tot deur leeg

• 8 januari 2018
  • 3 reacties
  • 695 Bekeken

Sinds begin van dit jaar is reishistorie: deur tot deur leeg. Eerder kon ik hier alle reizen vinden, om zo een declaratieoverzicht te maken. Hoe kan ik dit herstellen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 9 januari 2018, 10:38

We ontvangen graag je reactie, steefmin.

Ik wil aan bovenstaande nog wel toevoegen dat het onderdeel 'deur tot deur' je gemaakte OV-Fiets ritten toont. Hierin worden geen ritten weergegeven die je bijvoorbeeld met bus, tram of metro maakt. Als je een volledig overzicht van je ritten wilt (trein, tram, bus en metro) kan je een account aanmaken op www.ov-chipkaart.nl.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum steefmin. Dit is (helaas) een bekend probleem. Wat mis je hierin? Alleen OV-fiets-ritten?
We ontvangen graag je reactie, steefmin.

Ik wil aan bovenstaande nog wel toevoegen dat het onderdeel 'deur tot deur' je gemaakte OV-Fiets ritten toont. Hierin worden geen ritten weergegeven die je bijvoorbeeld met bus, tram of metro maakt. Als je een volledig overzicht van je ritten wilt (trein, tram, bus en metro) kan je een account aanmaken op www.ov-chipkaart.nl.

Bij mij is het ook leeg. Ov kaart is gekoppeld, niks. Heb nodig voor declaraties. Krijg alleen treinreizen te zien.

Reageer