beantwoord

Reishistorie en Trajectkaart

• 26 mei 2016
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Ik maak voor werk gebruik van een Trajectkaart. In mijn reishistorie overzicht kan ik de kosten die ik maak buiten dit traject niet terugvinden in de app helaas. Op die manier kan ik bijvoorbeeld geen declaraties meer indienen. Kan dit worden verholpen?
icon

Beste antwoord door Brian NS 26 mei 2016, 21:08

Beste Daan Romein,

Welkom op het NS Serviceforum. Heb je ook via je pc geprobeerd om in te loggen in je Mijn NS account om deze gegevens in te zien? Lukt het dan nog niet? Ook via 'mijn facturen' kun je aan het eind van de maand een overzicht vinden van je reizen die je gemaakt hebt buiten het traject met de daarbij behorende prijzen.
Bekijk origineel

5 reacties

Beste Daan Romein,

Welkom op het NS Serviceforum. Heb je ook via je pc geprobeerd om in te loggen in je Mijn NS account om deze gegevens in te zien? Lukt het dan nog niet? Ook via 'mijn facturen' kun je aan het eind van de maand een overzicht vinden van je reizen die je gemaakt hebt buiten het traject met de daarbij behorende prijzen.
Zal ik nog even doen. Toch apart dat het niet ook via de app kan..
Ik kan nergens de informatie over mijn facturen vinden in mijn ov-chip pagina...? En helaas zie ik ook bij mijn reishistorie geen gemaakt kosten afgezien van tram/ metro/bus.

Graag nog wat advies 🙂
Ik snap al wat het probleem is. Ik kijk op het OV-chip profiel en moet dus blijkbaar op mijn NS profiel kijken. Ok. Wel een beetje onhandig dat dat niet gewoon via 1 profiel kan moet ik zeggen...

Beste Daan Romein,

Hoi Daan Romein, je moet inderdaad wel via je Mijn NS-account inloggen, niet met je account van OV-chipkaart.

Reageer