beantwoord

Reishistorie: 'er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens'

  • 3 december 2016
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Ik probeer al sinds zondag mijn reishistorie in te kunnen zien in Mijn NS-account, maar ik krijg elke keer de melding 'Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens'. Ik heb geen idee wat de fout zou kunnen zijn. Ik heb het nu geprobeerd op meerdere computers met meerdere webbrowsers, maar de fout blijft. Hoe is dit te verhelpen?

Ik kan overigens wel een PDF-bestand laten maken van mijn reishistorie, dus de gegevens zijn er wel, ik kan er alleen niet bij op de normale manier...
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 december 2016, 13:17

Dit probleem doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat bij u ook zo is, dan zal het probleem vermoedelijk opgelost zijn als u de verlopen kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dit probleem doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat bij u ook zo is, dan zal het probleem vermoedelijk opgelost zijn als u de verlopen kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.
Jep, dat was hem. Hartelijk bedankt!

Reageer