beantwoord

Reishistorie error

• 4 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Goedemorgen,

Afgelopen weekend waren er een aantal werkzaamheden aan het spoor. Doordat ik de snelbus moest nemen, is er iets fout gegaan met in- en uitchecken waarvoor ik een boete kreeg van 10 euro. Nu heb ik gehoord dat dit makkelijk te regelen valt via Mijn NS account (bij reishistorie).

Helaas gebeurt nu het volgende (op meerde pc's). Als ik mijn reishistorie open komt er een auto-respons om mij weer door te sturen naar mijn reishistorie. Aangekomen bij mijn reishistorie - flits- en doorgestuurd naar mijn reishistorie -flits- ect.

Ik heb al mijn oude kaart verwijderd, omdat dit vaak problemen geeft. Daarnaast heb ik mijn huidige kaart ook verwijderd en weer opnieuw gekoppeld, maar dat heeft ook niet geholpen. Heeft iemand nog andere suggesties?

Mvg,
Rutger
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 oktober 2018, 12:34

Dit is een storing in Mijn NS; er hebben zich de afgelopen dagen meer mensen gemeld met dit probleem. Zie dit topic. NS werkt aan het verhelpen van deze storing.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Dit is een storing in Mijn NS; er hebben zich de afgelopen dagen meer mensen gemeld met dit probleem. Zie dit topic. NS werkt aan het verhelpen van deze storing.

Reageer