beantwoord

Reishistorie foutmelding

• 7 april 2017
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

Om mijn reiskosten te declareren moet ik mijn reishistorie aanleveren.
Begin deze week en nu net heb ik ingelogd om deze gegevens op te vragen.
Beide keren kreeg ik de melding: "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens."

Ik zou er vanuit gaan dat als ik begin deze week heb ingelogd en deze melding krijg, 3 dagen later voldoende later is. Betreft het hier een algemene storing?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 7 april 2017, 18:59

Goedenavond IngridSH, en welkom op het forum.

Vervelend dat je je reisinformatie niet in kan zien, ik heb een vermoeden wat er aan de hand is. Zou je misschien bij 'Mijn Producten' kunnen kijken, of je daar meerdere OV-chipkaarten ziet staan? Als daar een oude, verlopen kaart staat veroorzaakt dat vaak dit soort problemen.
Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond IngridSH, en welkom op het forum.

Vervelend dat je je reisinformatie niet in kan zien, ik heb een vermoeden wat er aan de hand is. Zou je misschien bij 'Mijn Producten' kunnen kijken, of je daar meerdere OV-chipkaarten ziet staan? Als daar een oude, verlopen kaart staat veroorzaakt dat vaak dit soort problemen.
Hallo Chiel,

Dat klopt naast mijn persoonlijke kaart staat er ook nog een onbekende kaart bij. Hoe kan ik dit oplossen?
Je hebt bij die onbekende kaart de optie staan om hem te verwijderen. Vaak lost dat het probleem direct op.
Bedankt ik kan mijn reishistorie in zien!
Alleen nu geeft hij aan dat ik niet heb uitgecheckt, wat niet klopt (anders gaan de poortjes immers niet open).
Is dit standaard dat het systeem dit nog moet verwerken?
Reputatie 7
Alleen nu geeft hij aan dat ik niet heb uitgecheckt, wat niet klopt (anders gaan de poortjes immers niet open).

Het kan tot 24 uur duren voor alle gegevens worden bijgewerkt. Meestal is dit echter sneller.

Poortjes bij een andere vervoerder gaan open als je uitcheckt bij de verkeerde, het kan zijn dat er iets mis is gegaan en je toevallig per ongeluk achter iemand aan liep terwijl je dacht uit te checken 😉

Het kan tot 24 uur duren voor alle gegevens worden bijgewerkt. Meestal is dit echter sneller.

Poortjes bij een andere vervoerder gaan open als je uitcheckt bij de verkeerde, het kan zijn dat er iets mis is gegaan en je toevallig per ongeluk achter iemand aan liep terwijl je dacht uit te checken ;)

Haha, ik snap wat je bedoelt. Maar ben er redelijk zeker van dat het wel goed is gegaan. Ik zal het maar even af moeten wachten.

Reageer