Begin deze week en nu net heb ik ingelogd om deze gegevens op te vragen.
Beide keren kreeg ik de melding: "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens."
Ik zou er vanuit gaan dat als ik begin deze week heb ingelogd en deze melding krijg, 3 dagen later voldoende later is. Betreft het hier een algemene storing?
Beste antwoord door Chiel NS
Goedenavond IngridSH, en welkom op het forum.
Vervelend dat je je reisinformatie niet in kan zien, ik heb een vermoeden wat er aan de hand is. Zou je misschien bij 'Mijn Producten' kunnen kijken, of je daar meerdere OV-chipkaarten ziet staan? Als daar een oude, verlopen kaart staat veroorzaakt dat vaak dit soort problemen.
Bekijk origineel
Vervelend dat je je reisinformatie niet in kan zien, ik heb een vermoeden wat er aan de hand is. Zou je misschien bij 'Mijn Producten' kunnen kijken, of je daar meerdere OV-chipkaarten ziet staan? Als daar een oude, verlopen kaart staat veroorzaakt dat vaak dit soort problemen.