beantwoord

Reishistorie in Excel niet mogelijk

• 29 December 2016
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Op Mijn NS kan ik mijn reishistorie inzien. Die wil ik vervolgens per maand uitprinten i.v.m. mijn boekhouding.

Rechtsboven staan twee logo's: Excel en PDF. De Excel link werkt echter niet; je kunt op geen enkele wijze je reishistorie in Excel krijgen. Op andere computer geprobeerd maar dat werkte ook niet.

Twee maal klantenservice NS gebeld, bij tweede keer werd toegegeven dat dit niet werkt. Eerst zou het zijn omdat je dan in de reishistorie zou kunnen gaan 'rommelen' (onzin natuurlijk) en daarna werd gezegd dat ze 'er verder niets aan kunnen doen'.

Beetje raar dat dit als service wordt aangeboden, maar dat het niet werkt. ZZP'ers en bedrijven zouden bij een Excel bestand gebaat zijn.

Vriendelijke groet,
Kyra Kuitert
icon

Beste antwoord door Annewil NS 29 December 2016, 13:06

Hallo Kuitert, welkom op het NS Serviceforum.

Bovenstaand is een bekend probleem. Er wordt ook in dit topic over gediscussieerd en ik ga na of er iets gedaan kan worden aan het probleem. Ik zou je daarom willen vragen dat topic in de gaten te houden.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Kuitert, welkom op het NS Serviceforum.

Bovenstaand is een bekend probleem. Er wordt ook in dit topic over gediscussieerd en ik ga na of er iets gedaan kan worden aan het probleem. Ik zou je daarom willen vragen dat topic in de gaten te houden.

Reageer