beantwoord

Reishistorie inzien

  • 5 april 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Goedemorgen, mijn vraag gaat over het inzien van mijn reishistorie. Dat kon ik vroeger wel, maar sinds gisteren krijg ik de melding 'Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.'. Mijn OV-abonnement is gekoppeld aan mijn NS-account en ik heb aangegeven dat ik mijn reisgegevens wil kunnen inzien, wat ik in het verleden ook heb gekund. Wat kan ik doen om weer inzicht in mijn reishistorie te krijgen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 5 april 2017, 08:30

Staat er toevallig nog een oude kaart gekoppeld? Dat zorgt wel eens voor conflicten. Als je die kaart verwijdert zou het moeten lukken.



Is dat niet het probleem, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Staat er toevallig nog een oude kaart gekoppeld? Dat zorgt wel eens voor conflicten. Als je die kaart verwijdert zou het moeten lukken.

Is dat niet het probleem, dan horen we het graag!
Welkom op het NS serviceforum @SvTo.

Ik sluit mij volledig aan bij @Slidestops. Negen van de tien keer ligt het probleem aan een verlopen kaart. Zou je dit eens willen controleren?

Reageer