beantwoord

Reishistorie inzien

• 16 augustus 2018
  • 14 reacties
  • 853 Bekeken

Goedemiddag,

Voor mijn werk moet ik mijn reizen declareren. Nu heb ik het inzien van mijn reishistorie aangezet etc. en kan nog steeds niet mijn reishistorie inzien op de app en ook niet op de ns website.
Ik heb een studenten ov.

Vriendelijke groet,

Sophie
icon

Beste antwoord door Jouke NS 16 augustus 2018, 19:39

Hallo Sophie1010 en welkom bij de NS Community.

Er is op dit moment een storing binnen Mijn NS waardoor er geen inzage is in de reishistorie. Het advies van Trein-D klopt helemaal. Probeer het later nog eens.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge
Je reishistorie zou je moeten kunnen zien op je MijnNS account. 🤔
Bij mij is de reishistorie ook leeg.
Zie even een rondje draaien boven in beeld maar dat is ook alles.
Ja ik kon tot twee of drie dagen geleden nog mijn historie checken, misschien omdat mijn studentenweek ov weer in ging vandaag dat hij mijn hele historie heeft leeg gehaald?
Reputatie 7
Badge
Ooh joh, dat heb ik ook wel eens gehad. Dan kan de reishistorie niet geladen worden. Wat je dan even moet doen is gewoon later nog een keer kijken. Meestal duurt dit een paar uur. En daarna is het wel weer gewoon te zien. Is een storing. 🙂
Hallo Sophie1010 en welkom bij de NS Community.

Er is op dit moment een storing binnen Mijn NS waardoor er geen inzage is in de reishistorie. Het advies van Trein-D klopt helemaal. Probeer het later nog eens.
Badge +3
Dat is vreemd want ik heb het een uurtje geleden nog even gecontroleerd en dat werkte.

Alleen deur-tot-deur (OV-fiets en Stallen op Rekening) geeft nog steeds de bekende melding dat ik eerst een kaart moet koppelen.
De storing is helaas, zoals in een ander topic al vermeld is, alleen van toepassing voor een deel van onze reizigers. Dat op zich is al opmerkelijk. We werken aan een oplossing. Wel blij dat het voor jou wel werkt, Robert B.
Badge +3
Mwah, mijn laaste treinreis met mijn ov-chipkaart was 24 april 2018 dus dat valt te overzien. Dat andere topic heb ik gemist blijkbaar, of niet goed gelezen ;)

Morgen wel weer op saldo reizen (Eindhoven - Woerden) om iets te testen...
Helaas het werkt nog steeds niet.
Net ingecheckt om naar mijn werk te gaan maar niets te zien in de app onder reis historie.
Vervelend Verwp01, de storing is nog steeds gaande helaas. Hopelijk wordt het snel opgelost.
Ja hoop het ook want ik moet binnen 48 uur mijn reishistorie declareren bij mijn werk, alleen als ik geen bewijs heb krijg ik het (best vele) geld niet terug. Is er toevallig een andere manier om mijn reishistorie te zien?
Bedankt voor het reageren, kan nu op de website zelf wel mijn reishistorie zien.
Badge +3
Dat is mooi. Via een Mijn OV-chip account kan je ook alle reizen/transacties inzien en declareren (ook bus/tram/metro), maar daar zit sowieso 24 uur vertraging in en soms wel een paar weken(!) voor reizen met andere vervoerders (Arriva/Blauwnet/Connexxion etc).

En (toeval, wet van Murphy?) die hadden gisteren ook een storing waarbij je voor reizen in juli altjid een declaratie kreeg voor 4-16 augustus. Iemand wilde graag van 2-16 augustus declareren... Maar ook daar waren ze er hard mee bezig.
Fijn dat het inmiddels lukt Sophie1010. Als wij nog ergens bij kunnen helpen laat het dan vooral weten 🙂

Reageer